Bremeni linna moosekandid

Tegelased :

Laine – muusikaharidusega naine
Neeme – mees taktikepiga
Andres – muusikaharidusega mees
Andrus – taktitu mees

Koht: kooli aula

Neeme silmitseb partituuri ja annab avalöögi. Andres kohendab viiulit. Andrus magab avatakti maha.
Laine on segaduses ning hakkab noote otsima.
” Mis on Laine, miks sa kohmitsed ?” : küsib Neeme
” Mul on noodid puudu” : vastab Laine
” Kuidas puudu?” : kergitab Neeme kulmu
” Ma ei tea, aga need noodid, mis Andres andis ei sobi” : vastab Laine nördinult
” Ära aja, need on õiged noodid, ise vaatasin üle” : ütleb Neeme ja kergitab taktikeppi
” No ei ole ju, mul pole üldse noote siia kirjutatud, ainult üks Beethoveni pikk paus”: turtsatab Laine ja vaatab altkulmu Andrese poole
” Ise sa käskisid kokku hoida, mis sa hädaldad nüüd” : parastab Andres.
” Aga , mida ma siis mängin kui mul noote pole?” : niutsatab Laine
” Mängi oma pausi” : vastab Neeme. Andres muheleb. Laine läheb vihast lipu värvi.
Andrus hakkab järsku laulma : “kopp kopp lahti tee, metsas kuri jahimees, jänes tuppa tule sa, anna käppa ka”
“No mis isetegevus see olgu?” : pahandab Neeme
” Ma harjutan talendikonkursiks, homme on poolfinaal” : vastab Andrus ja pilgutab Lainele silma
Laine on silmnähtavalt liigutatud. “Võtame jah selle loo, kus mina ka sees olen” : kilkab Laine 6hinal
Neeme on nördinud. Andres on n6utu, sest selle loo jaoks pole temalgi noote.

Published in: on 22. nov. 2010 at 03:12  Lisa kommentaar  

The URI to TrackBack this entry is: https://vedru24.wordpress.com/2010/11/22/bremeni-linna-moosekandid/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lisa kommentaar